GO TO SANTA, GO TO SANTA, GO GO GO!



Eftersom jag är sjuklig/fattig så har jag väl stannat inne idag och bloggat istället för att gå ut.

Också roligt.



Det vettigaste jag har gjort är att få panik över frimärken eftersom de tömmer brevlådan 5.30 och kl var ungefär 5.29. Slutade med att jag klistrade på de tre jag hade (totalt värde ca 18 kr så jag hoppas verkligen att det kommer fram) Sen springa till postlådan som är - seriöst - ca 15 meter från huset. Så nu är årets första, och sista, julkort skickat. Vänlig själ är jag.



Igår var det även final på X Factor. Joe vann, tyvärr. Ollie var micket roligare. Jedward var ju dock roligast.


Det näst roligaste som hände igår var att Katie skrev "McCartney" under John på sin Beatles-teckning. Som om vi inte redan har haft tillräckligt kul för det där, HAHAHA.


Måste även köpa juleklappar till ungarna plus några andra. Julian i morgon, ack och ve hur ska pengarna räcka?? (VÅGA inte säga att jag ska avstå från Julian! Har redan avstått alltför micket roliga saker för att andra ska få julpaket. Nästa steg är att bli kreativ och börja limma ihop stenar. Av vad jag har hört så blir föräldrar glada över saker som deras barn har gjort?)













god afton







xx

Kommentarer
Postat av: Sarah

god afton på dig och mig

2009-12-15 @ 00:34:17
URL: http://sjennifero.webblogg.se/
Postat av: emina -konst & kreativitet-

vad duktig du är med julkort!°

men suck köpa öl till sin pojkvän är ju verkligen en hit?:( haha

2009-12-15 @ 10:20:04
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0