förnekelse



Allvarligt fall av förnekelse här.


1) Nej, mitt rum behöver inte städas. Det är fint. Att man inte kan gå till dörren utan att kliva på något är bra.

2) Ja, min väska kommer packa sig själv, jag lovar.

3) Nej, jag kommer inte behöva vänta i ett antal år på flygplatsen. Alla flyg går i tid när det är snö och minusgrader.

4) Nej, det är inte -14 hemma. DET ÄR BARA INTE DET.

5) Nej, jag fryser inte*



* Det här är faktiskt sant. Har på mig en långärmad tshirt, en vanlig tshirt, en långärmad tröja med dragkedja samt en hoodie. Michelingubbe och något rörelsehindrad kring axlar/armar.
'


Nu ska jag sluta gnälla över att jag måste dammtorka rummet (kommer ju ändå vara lika micket damm när jag kommer tillbaka så massa poänglöst om du frågar mig) och faktiskt göra det.





xx




Kommentarer
Postat av: Maja

Angående punkt nr 4: Du har rätt. Jag skulle vilja påstå att det ligger på typ -16 nu...

2009-12-18 @ 21:58:33
Postat av: Gunnar

Angående punkt 3: Det stämmer. Ryanair ställer in om man inte går i tid...

2009-12-19 @ 18:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0