go, go, go, EXPLODE



young love never seems to last.

far too young until they have a past.

playing games, people move so fast.


you don't need eyes to see if someone has got a heart of glass.






mystery jets 14 feb på barfly yayyy.

påminde mig om varför jag ville till london från första början. de senaste dagarna har jag allvarligt funderat på att bara inte flyga tillbaka, men det känns ok nu. kommer aldrig förlåta mig själv om jag inte gör det här när jag har chansen.

ang nyår, bring it on. jag är redo. klänning är omsydd, hårfixare är inhyrd (har mutat frodo med 50 kr), humöret är bättre än förra året (jag var aningen upprörd och så tog bussen och var hemma halv 12) och jag och 00-talet är definitivt klara med varandra. har varit ett fint årtionde och vi skiljs åt som goda vänner.

och vi ska skratta in i det sista.



nu sova






xx

Kommentarer
Postat av: Maja

Då tar jag minsann 50kr/timme som ni lånar min locktång.............

2009-12-31 @ 11:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0