baby you can drive my car



Det värsta med morgonen är att den är så tidigt på dygnet. Varför är alla pigga utom jag?


Hm. För tillfället laddar jag ipoden och gör ingenting i största allmänhet. Ska snart till Camden och träffa Marie. Vad bra att det inte är KALLT ute osv. Det haglade för någon halvtimme sen. Wunderbar.



Döda mig, jag vill krypa ner under mina två duntäcken och sova.


Men icke. Måste tvätta/packa/städa mitt rum innan jag åker. Speciellt städa mitt rum. Tur att mamma inte ser hur det ser ut. Hade ett lite jobbigt ögonblick nyss när jag skulle checka in online på Ryanair.

Hade som plan att om det var EN sak jag skulle hålla reda på var det passet - så jag la det på ett "säkert ställe". Det var ju dock två månader sedan jag använde det sist så panik när insikt om att jag inte hade en aning om var det låg... Lyckligtvis är ju rummet ungefär lika stort som vår gamla sandlåda så det fanns ju inte överdrivet många ställen att leta på.








IRSTA! Bara två dagar...






MÅSTE SPRINGA ADIOS

xx


Kommentarer
Postat av: stina

Vill bara säga att jag har varit i Tallin. Det var minus sjutton grader. Så .... jag KLAGA INTE. Jag dog.



Dessutom kan det... vara så att ... jag håller på att få en till medlem i min "fanclub"... troligtvis.

2009-12-17 @ 13:41:29
URL: http://stinabergdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0