ang. rim osv




Idag känns som en bra dag.




I natt drömde jag om att jag skulle sitta och skriva rim på alla juleklappar (kan det ha något med att jag skrev världens dikt om Sarahs juleklapp precis innan jag skulle sova kanske?) När det gäller rim och sånt där ska man ta hjälp av pappa och hans bror. Ordvitsar (när jag tänker efter så skulle jag nog säga vitsar och konstig humor över huvudtaget) går verkligen i släkten på deras sida...

Kommer aldrig glömma pappa på Maxi: "Stina, kan du gå och hämta passerade tomater? Men glöm inte att gå förbi dem först så att de blir passerade!". Suck.

Minst lika jobbigt bra var ju julklappsrimmet som Gunnar skrev om en cd-skiva med Elvis Presley till mina föräldrar. Det gick ut på att man skulle tänka på ett köksredskap som sedan visade sig vara en elvisp... Åhhh jag dör.




Måste sova lite för är sjuklig och trött. Det är ju snart fredag natt huhuhu.






xx

Kommentarer
Postat av: Veronica

min kompis albin håller också på med ordvisar hela tiden. "Hur dog Karl XII? Han blev knäppt." ...

2009-12-15 @ 19:49:31
URL: http://emmaelectra.bloggagratis.se
Postat av: Sarah

HAHAHA klockrent ju !! din pappa & gunnar alltså xD

2009-12-15 @ 23:01:08
URL: http://sjennifero.webblogg.se/
Postat av: Maja

Haha ja hurmorn vet vi vart den kommer från i alla fall...



PUSS

2009-12-15 @ 23:13:06
Postat av: emina -konst & kreativitet-

mmm passerade tomater.



SVVVVAR: mmm jag vet förlåt. jag sviker kvinnofolket

2009-12-16 @ 00:57:48
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0