99 problems



PROBLEM: Maja vill gärna - läs "Maja kräver" - ha tillbaka antingen sina skor eller min Ipod (som jag lämnade hemma som muta för att jag skulle få ta med nyss nämnda skor till London. Fast lyckades få med mig den när jag var hem i oktober ^^) samt Sims som jag lovade att ta med hem till jul...


WHAT TO DO?


Skorna är ju mina älsklingar och Ipoden är min bäste vän. Sims... överväger jag inte ens att lämna tillbaka.


Kan jag "glömma" allt i London??






Mamma och pappa, om ni läser det här, kan ni ge Maja en Ipod i juleklapp tack?





xx


Kommentarer
Postat av: Frida

Men smartskaft, nu vet vi ju att om du glömmer dem i London så är det med flit. pucko!

2009-12-14 @ 15:15:42
URL: http://wearenotlivinginamerica.blogspot.com
Postat av: STINA

Jag tror att ni hade fattat det ändå...

2009-12-14 @ 17:25:12
URL: http://weweresinging.blogg.se/
Postat av: Maja

Jadu tufft val. Jag akn ju säga så här; "GLÖMMER" du något av dem så kan du ju få räkna med att köpa något nytt under din vistelse här hemma....

2009-12-15 @ 00:02:06
Postat av: Gunnar

Tips från Coachen: Stanna i London, du slipper Ryanair, slipper gå upp på morgonen, sparar alla julklappsinköp och problemen med ipod & skor.

2009-12-15 @ 10:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0