tisdag



Igår var Katie och Isabelle iväg till Trent Park med sin farbror Graeme (som Jude Law heter i Gattaca!!). Eftersom hästar är stora som mindre hus och jag inte är helt säker på att hästar är vegetarianer så stod jag över.

Lite senare skulle de dock till något annat ställe. Poängen var att man skulle plocka sina egna grönsaker och sin egen frukt och sen fick man betala för det. Eftersom jag har en annan teori som ungefär går ut på att man kan dö av grönsaker så ville jag helst stå över igen, men Katie övertalade mig.
Tyvärr orkade jag inte bära runt på massa saker så jag åt upp jordgubbarna jag plockade istället. Sen körde jag runt Katie och Isabelle i en liten vagn. Micket roande.








Sedan på kvällen åkte jag tunnelbana till Earl's Court och träffade Moa. Nu kanske ni tror att Earl's Court ligger nära Bounds Green, ja vi kan ju säga att det gjorde jag med. Vi kan ju även säga att det var ca 10 stationer längre bort än vad jag trodde, ehe. Kartläsning är som sagt min starka sida.

Iaf så kikade vi lite på området och sedan hittade vi en pub som såg trevlig ut där vi tänkte äta fish'n'chips, men de var slut så vi tog något annat som jag inte kommer ihåg vad det heter. Men det var ungefär räkor va. Micket gott!





Idag är ungarna på sleepover hos sin storasyster. Vad göra tänkte jag. Begav mig till Wood Green och tittade på alla affärer. Jag skaffade ett engelskt telefonkort (äntligen!). Sedan kom jag på att jag skulle laga mat så handlade lite och åkte hem. Tog några år att laga mat, Gilly kom hem. Vi kollade på ett micket roligt tv-program.





bion i wood green. lägg märke till att det står green där, hahaha



I morgon kommer studsmattan!! EHEHEH typ. Problemet är att när de rensade i trädgården upptäckte de en bikupa. Men förhoppningsvis är bina borta nu. Vet inte varför de skulle vara borta helt plötsligt, men tydligen var det micket troligt.




Applåder till mig för långt inlägg. Buenas noches mis amigos y vim vobiscum!




xx

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hästar ÄR vegeterianer

Vegeterianer äter grönsaker

Hästarna överlever

Grönsaker = ej dödsorsak



Vad har du för telefonnummer då?

2009-08-27 @ 14:11:32
Postat av: kanske din mamma.

Eftersom att jag accpetarat Pete (okej mer än accepterat) så tycker jag att du borde bli lite mer mottaglig för Håkan! Och jag lovar att komma till london, min mamma försöker dock övertala mig att INTE åka på Pete (hon gillar inet tanken att jag ska åka till Malmö och se på en knarkare...) för att ha RÅD att åka till London. Jag i min tur låtsas att jag inte hör vad hon säger. haha.

Det brukar lösa sig! :D

2009-08-27 @ 14:33:25
URL: http://stinabergdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0