sverige



Idag besöktes Harcourt Arms, dvs den svenska puben i Merylebone, av mig och en annan au pair som heter Caroline. Hon visade sig vara en micket rolig typ. Var vänlig notera att vi ej gick vilse på väg mot Oxford Street (hon hade karta) ehe.







Har fortfarande inte skaffat mitt engelska telefonkort, vilket börjar bli lite löjligt. Men grejen är att telefånen är låst till Telia vilket innebär att jag måste betala en mindre förmögenhet för att låsa upp den. PLUS köpa kortet.  Måste även fylla på Oysterkortet för tunnelbanan. Jag är för snål för det här. Sponsring välkomnas ehe ^^

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Gå på svensk pub i England? Låter för mig som att åka från Östersund till Skånes djurpark för att titta på renar.

2009-08-25 @ 09:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0