samedi




Jag hatar folk.

Först klagar de på att jag inte uppdaterar bloggen tillräckligt ofta och när jag väl gör det kommenterar de inte.



WELL WELL.




Idag var jag sjuklig så har typ legat i sängen och vilat mest. De andra var ute och köpte skoluniformer. Tyvärr hade de inte med sig studsmatta hem, det hade ju varit roande. Känner att jag nog hade tillfrisknat micket fortare då...

Vi kollade på X Factor idag, dvs den brittiska motsvarigheten till Idål. Vi tror att en tjej som heter Stacey kommer vinna för hon var hur bra som helst ungefär. Ett tvillingpar från Dublin var roligast, haha!!

Sedan såg vi ett annat program som var bland det roligaste jag har sett. Vet inte vad det heter men ska skicka brev till SVT om att de borde visa det i Sverige huhu.


Adios



xx

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag hatar med folk. Mycket folk. Men jag tycker om dig

2009-08-23 @ 16:48:55
URL: http://sjennifero.webblogg.se/
Postat av: Frida

Jag kommenterar ^^ plus att jag också är sjuk, inget vidare alltså

2009-08-23 @ 21:19:14
Postat av: Gunnar

Jag hatar inte folk men däremot hatar jag förkylningar.

2009-08-23 @ 22:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0