micket upprörande



Häromveckan hade jag en micket trevlig uppenbarelse. Plötsligt insåg jag - detta naturligtvis i ett inte alltför nyktert tillstånd - att jag hade funnit Jordens Snyggaste KilleTM. Han var till och med snyggare än Killen Med Rätta LjusetTM! Som ni förstår är detta självfallet en micket revolutionerande händelse! Tyvärr förstör den där jävla po- eh vi kan kalla honom... Mr X allt.

Hur som helst så var jag micket glad över att ha funnit Jordens Snyggaste KilleTM , och självklart ville jag dela med mig av detta! Det visade sig att ingen höll med mig.


 ALLVARLIGT TALAT.


Vad är detta? VAVAVAVA?!



Upprörd.




Misstänker att Anna kan hålla med mig om att han är snygg iaf. Varför är hon på semester när man behöver henne?!








Behöver terapi känner jag.



Adios



xx

Kommentarer
Postat av: Sarah

men jag säger ju inte att han är ful suck..

2009-08-11 @ 15:09:08
URL: http://sjennifero.webblogg.se/
Postat av: Anna

Stiiiiiiiiiiiiiina jag är tillbaka! Uppdatar mig kvinna, vad är detta jag missat. Du måste träffa mig, jag upptäckte att jaghåller din sälen tröja som gisslan^^

2009-08-15 @ 11:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0