JAMES MCAVOY



Idag fick jag veta att min store kärlek James McAvoy (som tydligen bor i London) har varit in på Gillys jobb en gång!!! Jag dog lite och nu har hon lovat att han dyker upp igen så ska jag få autograf. ehe. Vad roligt det måste vara att jobba som tv-producent.








I övrigt skulle vi ha fått studsmattan idag någon gång mellan halv 9 och halv 6. Detta innebar att vi inte kunde gå ut på hela dagen. Kl halv 5 ringer de och säger att chauffören har varit med i en olycka så vi får den i morgon. Kul. Vi får väl rita hela dagen då med, hah.

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Typiskt England, mellan halvnio och halvsex, ringer halvfem. Vad är det för fel på heltimma??????

2009-08-29 @ 21:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0