i ain't losing any sleep




inte helt sant. ^





Sunshine Underground var fantastiska! 8/10 Publiken var underbar och när de spelade Borders och Put In Your Place så var det mer 13/10. Saknade Raise the Alarm men hu, nu ska vi icke klaga.


Hur gick det med night bus undrar ni nu självfallet. Kan delge er att det gick förträffligt.
Buss är helt klart min grej, HAH.


På Holloway Rd promenerade jag mellan buss 273/271 (minns inte vilken det var) och N91 som gick några hundra meter bort. Gick förbi en bar som det stod massa svartklädda människor med en stil som de flesta nog skulle kalla typ goth utanför. Förutfattade meningar som jag har tänkte jag ju såklart att det var en "sån" bar. Till min stora förvåning kände jag igen låten som spelades där inne, men jag kom inte på vilken det var. Så började han sjunga och jag skrattade så jag dog.

Har ni hört talas om Trace Adkins? Det är en micket känd country-musiker ^^ Har ni hört talas om Honky Tonk-låten? Det hade inte jag heller förrän jag hälsade på Madde i USA. Så gott som hela familjen satt och sjöng den i bilen. Jag dör varje gång jag tänker på det, så kul var det. Naturligtvis var jag tvungen att skicka sms till Madde herself och nämna.







Var vänlig och lyssna på låten nu tack när jag har letat
upp videofanskapet åt er trots att den inte fanns på youtube ;)





God afton.

Kommentarer
Postat av: Maja

Hur avundsjuk är jag på en skala 1-10 när det gällr sunshine underground? Kanske 15.

BRA SMAK PÅ SKIVA DOCK!

2009-08-22 @ 13:57:59
Postat av: Veronica

eh, videon och låter var... spännande? XD en countrykille som pimp? haha har aldrig sett det tidigare och vill nog inte se det igen. haha

2009-08-23 @ 15:47:01
URL: http://emmaelectra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0