BREAKING NEWS





jag och mamma begav oss till hälla igår för att införskaffa lite saker inför london.

skor, dataväska, adapter, mjukisbyxor.. hu jag hatar att shoppa.



men... vem har parkerat bredvid oss om inte...................



*trumvirvel*










MARIE PICASSO!!!!






(ok, helt ärligt så såg jag inte ens att det var hon, men mamma sa att det var det ...)





sen hämta friday och pizza (inte på samma ställe) och sen på natten hämta maja på stan och sedan hitta sarah utanför mitt hus!! vi kikade på massa skolkataloger vilket var massa kul.





xx

Kommentarer
Postat av: Olivia

alltså gud vad jobbigt att måsta släpa massa packning på flyg och grejer . jag tycker det är jättejobbigt och jag har ändå en bil jag bara kan trycka in allt i x)

2009-08-12 @ 15:00:21
URL: http://amesstothemasses.blogspot.com/
Postat av: Sarah

haha ja, hon hade betalat i pattis kassa :p

2009-08-14 @ 09:36:47
URL: http://sjennifero.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0